Dag 296

Dag 296 - 39 dagar kvar till bf. 

Börjar bli vettskrämd. Det har hänt så jäkla mycket på den sista veckan, eller bara dom 2 sista dagarna! Jag hoppas verkligen inte fölis kommer tidigare 😖😳...! 

Juvret har blivit tok-full på bara 2 dagar!!!! Jag vet att de ska vara större och att det ska gå ut i spenarna yadayada. Men min tanke är att går de såhär fort nu, vad är de som säger att de inte fortsätter i den takten? 
Jag hoppas verkligen att det stannar upp!!! Vad jag förstår kan det komma ca 3 veckor för tidigt, och då ska det vara färdigutvecklat. Men kommer det tidigare kan det bli komplikationer.. Och det vill vi inte! 😣 

Herregud. Förstår ni nu att hon gått dräktig i snart 10 mån!!!! Jag dör. 

Jag har iaf bestämt mig nu för att hon ska få föla inne på Box. Känns bäst så då det brukar vara kallt kring midsommar, plus att man har tillgång till allt (varmvatten, etc etc) här inne.. Även lampor! 

Kolla bilden och avgör själva.. Den vänstra är sen i förrgår och den högra sen idag! 😱🙈 


Nöjda hästar från idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0