Dag 287

Dag 287 - 48 dagar kvar. 

Idag är första dagen jag ser att det faktiskt blivit en förändring på lillans ljuver! Tror de börjat fyllas på lite smått! Inte lika stora "knölar" framför, och ljuvren är lite större! Såååå spännande. 

Insåg också idag (eller var det igår?) att det faktiskt bara är 6 veckor kvar!!!! Jag längtar så oerhört! Undrar om det är första och sista gången jag tar ett föl.... Kan tänka mig att man kan bli lätt beroende på ett sätt.. 😳😍🍼 

Blir hur som haver väldigt spännande! 
Imorgon ska jag ringa veterinären och höra vad dom rekommenderar med avmaskning, vaccination och stelkramp såhär nära inpå.. :-) och boka tid såklart. 

För övrigt red vi idag på banan, jag & D, och jag blir verkligen så sjukt imponerad över hur galet snäll häst man har... Så jäkla bortskämd! Hur ska det då bli att sätta sig upp på en 3åring om 3 år liksom....(?) 🙈 haha. Spännande. 

Ljuvret idag 5/5-15. 



Den här bilden är på D från igår.. Killen börjar lära sig! Har superfina fram OCH bakben, det man hade önskat är lite mer rygg.. Men det kommer så småningom.. Med liiiite mera träning så 😁👏 


Puss å kram på er, om 1h är det en ny dag! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0