Dag 336

Dag 336 - 1 dag över tiden. 

Igår var alltså THE D-Day!!! 
Hände inte så mycket överdrivet. Mer än att hon lever om väldigt mycket på nätterna, stirrar och vandrar, ligger ner och upp, tittar på magen etc. 
Har blivit väldigt sena nätter (tidiga morgnar?) nu, har gått och lagt mig kring 6 och vaknat kring 11 ungefär i några dagar nu. Men ingen nöd går det här inte! 

Idag... Nu ska ni få höra... IDAG, har min älskade Lilla stackars fisan fått VAXPROPPAR. Och jag dör. Jag är skakis och så jäkla nervös. 
(För er som inte vet så får stona vaxproppar sista dygnet på spenarna). Kan det verkligen vara så att fölet kommer INATT? 🙈
Jag har så jäkla ont i magen så jag vet inte vad. Nervös. Ångest. Etc etc..
Har hört så nedrans mycket skräckhistorier och jag vet inte. Jag ber till alla högre makter att jag och mina inte ska drabbas av ännu en 😣.. Vi har haft nog nu!!!! Nu vill vi ha lite kompensation.. 

Håll tummarna att allt ska gå bra❤️.. 


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0