Dag 332

Dag 332 - 3 dagar kvar till beräknad fölning. 

Känns snarare som om det är 3 dagar - 332 dagar kvar till beräknad fölning.. 
Börjar bli leds. En vecka har vi bott i stallet nu.. 
Men man hoppas på att det kommer vaxproppar NU. 
Mjölken har blivit mer vit, men är fortfarande grumlig... 
Har sovit 2h igårnatt eftersom vi trodde det var på G.. Inatt la jag mig kring 2 och ställt väckarn en gång i timmen. 
Försökte sova efter att jag tog ut hästarna kring 8, sov kanske 1h och sen var jag vaken. Inte lätt att ta igen förlorad sömn! 

Var in till veterinären med D igår med.. Lymfangit i vänster bak, igen. Dock är det samma som sist. 
Massa penicillin, metacam, sårvårdsprodukter och massa pengar senare så fick vi åka hem.. 😣 stackars krake. 

Men ja ä int' bitter... (Eller?) 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0