Dag 329

Dag 329 - 6 dagar kvar. 

Overkligt. Helt sjukt overkligt.
Säger till mig om och om hela tiden att när jag flyttar ifrån stallet igen kommer jag (förhoppningsvis) ha ett livs levande föl. Ett alldeles eget föl. En levande varelse där jag varit med och "skapat". Beslutat vilken hingst jag vill ha till min fina, högst älskade och unika Lillan 💞. 
Ofattbart! 🙈 
Jag hoppas och vill tro att det ska gå bra... 

Idag är det 6 dagar till bf. Det betyder självklart inget ändå. Den kan komma imorgon, idag eller om två veckor. Kanske tom ännu längre bort! 
Jag hoppas dock att den kommer till helgen! Jobbar imorgon, onsdag till kl 13 och sen ska jag spendera varenda minut i stallet till måndagmorgon innan jobbet kallar igen.. Åh snälla bebis... KOM! 

Vi köpte en kamera igår. Tog över 4h att installera och få igång den 😖 blir mäkta besviken när det stod att den skulle vara lätt att installera även för "dumb-ass".. Hehe. Vet inte vad man ska tolka det som då.. 
Den funkade ju inte igår när vi skulle gå och lägga oss kring 00.. Då sket vi i det och förlitade oss på fölvakten istället.. 
Mitt i natten larmade såklart fölvakten, tog ett tag innan jag fattade vad det var. När jag väl insåg så flög jag upp!!! Förstod inte riktigt varför den larmade då hon varken låg ner eller svettades enligt monitorn(?).. Kollade även på kameran (som hade fått för sig att funka då), och hon stod upp och såg fasligt stillsam ut. 

När tror ni att den vill titta ut? 

Tror förresten jag har bestämt mig för både ett sto och ett hingstnamn nu 😍! Känner mig så nöjd! Hoppas att det stämmer när den kommer ut med.. Ni får höra då! Måste även utveckla det lite också.. :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0