Dag 323


Dag 323 - 12 dagar kvar. 

Börjat som bli lite orolig.. Lillan har börjat hosta.. (Förkylning?).. Stackars som är högdräktig och redan har nog med besvär som det redan är.. 😣 
Dock är jag främst nervös över att det ska vara abortvirus(?)... Vet inte riktigt hur det visar/sätter sig, men... rädslan finns där. 
Försökte googla men hittar inget givande svar ! Någon som vet nåt om det? 


Igår hände något otroligt! Det har börjat komma mjölk ur spenarna!!!! Självklart är den inte färdig ännu.. Den är grumlig, men det kommer ut!!!! Så det närmar sig. 
Vi fick tack och lov tag på halm (och hö) idag med. Så nu ska jag ta och fixa i ordning fölboxen tänkte jag.. :) hon står inne med D som är på vila nu.. Ska ta bort lindan imorgon och kolla hur det ser ut.. Jag hoppas det ser bättre ut så han kan gå ut på bete igen snart...! 

Bild på lillans spenar idag, kolla den lilla lilla droppen! 




Dock har junior varit väldigt lugn sista tiden... Iofs kanske h*n inte har så mycket plats där inne, men med tanke på hur den varit tidigare är det en stor skillnad.... 😣 hoppas verkligen den är frisk och kry när den kommer ut!!! ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0