Dag 320

Dag 320 - 15 dagar kvar. 

Känns helg overkligt. 
Samtidigt som jag inte vill vänta längre (för desto mer nervös och orolig blir jag), så känner jag ändå att jag skulle behöva 1 år till på mig att förbereda mig. 

Kan man bli tillräckligt förberedd tror ni? Mentalt alltså. 

Skulle fixa i ordning boxen i helgen men hann bara öppna balen, den var dyblöt och supermöglig.. Kul 😣 och det blir inte bättre med tanke på att halm inte går att få tag i heller.. Jäkla skit! 
Ska ringa några samtal idag och kolla om jag får tag i nåt.. Annars får det bli spån, fastän jag egentligen inte alla vill ha det 😩.. Men man har ju inte nåt att välja på tyvärr.. 

Har även köpt ett föltäcke UTIFALL att. Bättre man är FÖR förberedd än inte alls.. 
Jag ska även åka och köpa tråd och sätta upp i hagen.. En nedre tråd. 
Så det är väl boxen och tråden som är kvar, sen har jag väl förberett det mesta. 
Åh vad jag hoppas allt ska gå bra ❤️... 

Håll tummarna för oss! 
Nu kan du få titta ut lille pysen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0