Dag 314

Dag 314 - 21 dagar kvar. 

Alltså fy. Jag är så kluven. 

Igår förlorade en av mina bekanta sin fölunge.. En fin liten hingst som troligtvis legat fel vid fölning.. 😣 hon hade också betäckt med Daquar. Det gör ONT i mig!!! Det kan lika gärna vara jag om någon vecka.. 😭 åh så bedrövligt. 

Dock fick en annan av mina bekanta ett litet stoföl igår med! Frisk och pigg 💖.. Tur det finns solskenshistorier också.. Hon hade betäckt med Malins corporal.. 

Känns lite läskigt att det fölet som dog har samma pappa som min...! Jag är så jäkla nervös. Vill bara få det här överstökat nu!!!!! 😩 

Lillan mjuknar i bäckenbanden mer och mer för varje dag. Spenarna börjar bli mer "svullen" och kommer säkert fyllas på inom kort.. kom igen! Nu kan du börja förbereda dig! Om en vecka vill jag ha ut dej hel pigg och frisk, detsamma gäller din mamma 💖.. 

Har inhandlat microlax samt en nappflaska nu. Eftersom jag är pank har min fina mamma sagt att hon ska sponsra mig med ett föltäcke. UTIFALL att! ❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0