Längtan.




Sååå sugen på att hoppa så jag DÖÖÖR! Eller hoppa... Men rida RIKTIGT!!! Nu är ju BÅDA mina hästar under igångsättning då Lillan varit skadad (fick ett fult sår efter en lastning i sommar, som tagit flera veckor att läka), sen lilla D har ju också varit trasig sen jag hämtat honom.. Men är friskförklarad för ca 4 veckor sen. Så vi skrittar än, har precis börjat trava igång litegrann. Känns om om jag kommer vara sjukt försiktig med han, så han inte går sönder igen.. :) han har varit halt i ett bakben, där det tidigare satt en hovböld, och som senare visade sig vara en överansträngning.

Men i helgen(!!!!!!) ska jag nog kanske få rida Hannas fina pålle Constar 😍.. Alltså jag längtar! Bara få låta min egen kropp jobba som förut, istället för att mest bara "åka".. Längtaaaaar!!! 


Puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0