Hektiskt.


My beloved ones.

 Jag älskar mitt hektiska liv ibland! 
Har så jäkla mycket att göra och det är väl just därför som jag egentligen inte hinner med en blogg, men just nu får jag till några inlägg iaf! Lucky me! 
Den här helgen har bestått av häst häst i och häst! 
Och det älskar jag. Häst är bäst är fanimig ett sant uttryck! 

Idag har vi varit på tävling och kollat i Vännäs, så sjukt kul att man börjar ha koll på folk nu.. (Har bott i Umeå 3,5 år nu).. Sen har vi kollat på när Bettan flugit av sessan, men med lite jävlar anamma fick ordning på henne med. Jävlar så fin hon blev! Sen var vi med Emma som provred en häst efteråt. SPÄNNANDE!!!!!! 😄👏

Åh! Jag vill träna och tävla och hoppa och tävla och träna, och träna, träna träna! så jävla sugen är jaaaag!!!!! 😍
Ge mig en färdig häst nu tack!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0