Dags att dra igång igen?

Känner att jag verkligen skulle vilja ha liv i min blogg igen.. Men hur fasen ska man hinna? 😳

Finns inte en chans att man hinner med allt.. Men vi kan väl göra ett försök.

För er som inte hängt med har jag ju utökat min häst-skara, från en till två. Och nästa år blir dom tre 😀!!!!
Har nämligen seminerat Lillan med snyggaste hingsten Daquar cc efter Diarado. Den första godkända hingsten efter honom i Sverige!
Så Lillan är som "halvt" avställd nu.. Helpensionerad från hoppningen iaf, så ska hon bara få gå och skrutta. Har en jättefin ny medryttare på henne också som rider henne 2 dagar/veckan - Sofia. 

Sen har jag ju skaffat lilla D.. Världens snällaste och finaste 6-åring efter nimmerdor! 😍 han ska bli min framtida hopphäst får jag hoppas på... Bara han håller, han har haft lite problem med en hovled bara.. Så vi håller tummarna. Men det är mitt lilla projekt just nu då han är väldigt sent tagen. :) 

Det var lite om det som hänt... Så NU sparkar vi igång den här skiten igen! 😁👏
  Välkomna tillbaka!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0