Bryt ihop & kom igen.

Japp, har man gjort premiär-åkavningen på D nu också.. Kändes rätt skönt att få det avcheckat på listan 😜.. Haha. 
Det gick bra, han blev rädd för ett fartgupp och kastade sig åt sidan samtidigt som han drog några bockningar.. Så där flög jag som en liten vante! 
Men som tur var så var ju Nora med å red lillan, så dom sticker ju ingenstans då.. Annars skulle det inte förvåna mig om han skulle dra ut på stora vägen 😩.. Blev iaf en mysig tur ute i skogen! 
Jag är lite öm i höften och axeln, då det var där jag landade.. Men jag klarade mig fruktansvärt bra och landade mjukt :) så tur i oturen! 
Men han är en ängel den där lilla hästen alltså.. Finns inget snällare!

Sen var vi och kollade på Nora som tävlade idag. Dom är jätteduktig & har blivit sån skillnad på bara 1 år :) superkul att se. Dock blev han lite seg i andra rundan och blev tyvärr utesluten, men tycker överlag att de skötte sig riktigt fint & ska vara stolta! Första rundan var kalasfin!!! 

You must fail to know how to get better.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0