Horsie day

Jag och Madde var en sväng på ålidhem och köpte en superfin expedithylla idag, sen drog vi på loppis och köpte korv, sen drog vi vidare till stallet där vi hängde typ 3,5 timme. Riktigt trevlig dag trots att min donna är den segaste i världen :) har en dödskonstig känsla i min gamla fraktur idag, det bränner, ilar och krampar och har gjort det hela dagen nu... Why? Förhoppningsvis släpper det nån gång...

Jag är iaf cp-taggad inför 17/2 då vi ska på klubbtävling! :) heja oss.

Sen har jag och min andra hälft käkat pizza och nu ska vi ta oss ett glas rött (Krille) och jag ett glas vitt sen ska vi slå på en film vi hyrt!
Trevlig söndag på er! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0