10 saker ni inte visste om mig.

- älskar att dansa, allt ifrån poledance till bugg. Vill verkligen börja bugga, dansa street och börja polefit! (har tyvärr inte tid)..
- älskar solarium. Skulle kunna byta ut den mot min säng. Är aldrig så avslappnad som jag är då jag ligger i ett solarium:)
- fick min första häst när jag var 11 år. (var tidigare fodervärd/hade sommarhäst).
- är världens slösare. Pengar och jag går tyvärr inte ihop..
- är en drömmare. Drömmer om alla miljontals omöjliga saker jag ska göra då jag blir "stor".
- jag har brutit mitt ena ben 2 gånger och min arm 1 gång - båda i hästolyckor.
- jag är galen i godis.
- jag älskar att sjunga, men sjunger helst inte inför folk (nykter iaf).
- tycker drama (till en viss gräns) är sjukt spännande och älskar när det rörs om lite i livet!
- jag har sjuklig ångest inför döden och jag vill absolut inte bli gammal, inte äldre än 35!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0