Too proud.

Är leds över att hoppträningen ska vara så jäkla sent och är leds över att jag har en tjurig häst som får för sig att inte gå in i släpet ibland (läs ofta).

Första träningen nu för i år. Känns pirrigt. Var längesen vi var där, i typ november? Får se hur det går. Kommer iaf ta det riktigt lugnt..

Sen är jag pirrig för klubbisen vi ska vara med på den 17/2. Är osäker på vilka nivåer vi ska ta. En klass är iaf klar, det blev 80cm. (vet att hon är kapabel till så mycket högre, men självklart sitter det i mig). Helst av allt skulle jag vilja hitta nån som skulle vilja ta hon i typ 1.00- 1.10, för det är jag själv inte redo för än.:P nån frivillig?

En för övrigt PIRRIG dag.

Stor puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0