Shit

Jag har ju aldrig tävlat förut, och med det menad att jag måste skaffa mig tävlingskläder!
Har snokat runt lite nu och beställt mig en kavaj och ett par vita ridbyxor.. :)
Det bodde en Jacson-kavaj, den där ljusgrå på bilden, och ett par vanliga vita roping collection ridbyxor.. Mun dröm är ju att skaffa dom nya dyón minichapsen, croco! Dom är ju dödligt snygga...
Sen måste jag köpa mig ett nytt schabrak + luva och en tröja, och nya skor då min ena sko försvann (?!) efter att jag bröt benet i sommar.. Ingen som sett den?


Kommentarer
Postat av: coachen

Att komma ihåg:
1. vaccinationsintyg.
2. Hästlicens.
3. ryttarlicens.
4. Nummerlapp.
5. räta på dig!
6. rid som aldrig förr!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-10-25 @ 17:29:22
URL: http://www.ellenimitten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0