Jahapp

De var de. Fått en spricka i gamla frakturen, troligtvis för att den inte var riktigt läkt ännu.. Jäkla skit.. Att det alltid ska vara nåt! Vi som skulle tävla på tisdag och allt.. :( nu får Hanna tävla båda klasser istället..
Just nu känner jag mig fan förföljd av otur!! Först skadar sig jag genom att bryta benet, sen skadar sig lillan när vi skulle på tävling - hon fick en hovböld, och nu när vi ska på tävling så skadar ju jag mig igen - självklart.. Jävla Skit!!!!!! :(
Så nu har man förbud att rida åtminstone 1 månad, men jag funderar på om jag ska rida den 30/10 då jag anmält oss till Vännäs träningstävling.. Får se hur jag känner mig i benet...

Och nu då jag är sjukskriven och inte får rida, får man göra de bästa av saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0