För övrigt.

Idag har jag varit på återbesök hos läkaren med benet, vilket jag trodde skulle gå skitbra! Slutade med att jag gick hem med tusen tankar i huvet och var lite ängslig..

Tydligen är det nåt fel på mitt ben, vilket det vart från första början när jag bröt det i somras. Det läker troligtvis inte.
Han klämde och kände, jag reagerade för det gjorde gälet(!) ont. Berättade även att jag inte har kunnat springa sen innan jag gjorde illa mig. Det har gjort så ont när jag testat.
Då fick jag en sån där kommentar som man inte vill ha av en läkare "Det var verkligen märkligt"...
Tydligen så ska jag vara fit for fight redan efter 6(!) veckor, nu har det gått 2. Så jag skulle vänta ca 8 veckor till och om det fortfarande är samma sak blir jag gipsad... IGEN.
Vad det ska nyttja till vet jag inte.. Dessutom skulle jag gå med gips rätt länge då..
Men jag menar på att det borde egentligen inte spela nån roll om jag har gips nu eller om typ 2 år om det ändå inte läker? Självklart om jag skadar mig igen kan jag ju göra det ännu värre. Men blääh.
Var inte den nyheten jag ville ha! Nedrans ben alltså... Nu vill jag ha tillbaka det som det var i början av juli!!!!!

Bilden är inte mitt ben, men ganska precis där det blev brutet och ser ut så.
Vet tom. Vad benet heter i läkarspråk FIBULA! Jag har en fibulafraktur! YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0