jesus.

fick nyss ett samtal om att vi får flytta in nästa vecka? wtf?!
vi har skrivit på kontraktet from 1/5, vi trodde inte det skulle gå såhär fort för han som bodde där, inte.. o han blev sur för tydligen hade vi sagt att vi kunde flytta in lite tidigare (vi menade max 1 vecka liksom, inte en månad!?).... får dåligt samvete alltså!
men tydligen. hur fan ska vi få tag i nån som tar vår lägenhet liksom? eller hur ska LERSTENEN få det? det får ju inte vi fixa, annars hade det varit sååååå simpelt.

jag ska fasen bli fastighetsägare och göra mina egna regler. that's it.
jag ska också starta upp en egen förskola, och göra mina egna regler där.

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan alltså.

nu - ner till stallet o mocka o fixa, sen snabbt hem o börja packa i ordning! Har ju förfasen inte ens börjat städa o packa än. vad ska detta bli?!

hjälp mig. nu behöver jag hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0