alltså?

HAHA. gått igenom mina gamla meddelanden på facebook idag.. Vad är detta? :P

den 5 december 2008
Jenni Larsson
hej
jag önskar dig ett lyckligt liv!

  • den 7 december 2008
    Patricia Persson
    hejsan! jaa, detsamma, antar jag? :P he he, vet jag vem du är?
  • den 8 december 2008
    Jenni Larsson
    jag bara fick en tanke att jag önskar dig ett mycket bra å lyckligt liv... att du slipper vara ledsen å så... jag menar det verkligen,,,just du!
  • den 8 december 2008
    Patricia Persson
    hehe, jaha, jaa, tack så mycket, kanske man säger!
    nåt speciellt då eller? känner vi varann? :P
  • den 15 december 2008
    Jenni Larsson
    inte känner vi varann men vi kanske kan börja känna varann om du är bi ;) hur som helst så ibland får jag ett ryck någon gång per år å tänker att den där personen kanske är ledsen å jag måste bry mig nu =)
  • den 15 december 2008
    Patricia Persson
    haha, okey, närå! det är ingen fara här, jag mår bara bra :P näe, jag är inte bi :P hehe.
  • den 17 december 2008
    Jenni Larsson
    Även om du mår bra så önskar jag dig ett bra liv =) du kan träffa min bror ^^


    Lite läskigt, eller konstigt.. eller charmigt o gulligt? haha, nåt är det med det iaf som inte är normalt!

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0