19:10

bläh bläh och bläh.
idag har vi varit på möte och nu är vi KLARA som kontaktfamilj. Nu ska vi bara kicka igång allt :-)
känns hur bra som helst måste jag säga! SÅ nöjd.

STRESS är dagens ord iaf. försökte hinna med att träffa hilda en snabbis - vilket jag lyckades med direkt efter jag slutade. Sen var det bara hipp som happ dags att åka ner till stallet för att luncha, sen ännu mer hipp som happ åka på mötet med soc, och sen stressa ännu mer för att hinna åka o titta på en lägenhet..
den såg verkligen hur fin som helst ut, isf skulle det bli ett byte mellan våra lägenheter men tyvärr kändes det inte som om hon var så jätteintresserad av våran..... :-( för den där lägenheten såg helt UNDERBAR ut! känns jobbigt, men.. what to do? hon skulle iaf höra av sig senare i helgen för att hon behövde fundera lite..

Om det skulle vara så att hon ville ha lägenheten så skulle hon ju sagt det direkt, men "att fundera" bådar ju aldrig bra... så det har både jag o krille nu tagit för givet att det itne blir något utav. dags att leta vidare.

näj, hörreni. nu ska jag åka till stallet o ta in fina fina lillfisan och de andra fina hästarna :)
sen äre dags att dra sig vidare mot kråkbärsvägen, FASTÄN jag är så gudomligt trött. får se vad kvällen har att bjuppa på :)

stor puss på er & en himlarns trevlig kväll önskar jag er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0