WHAT A GREAT DAY

Ja, kan man mer säga? Dagen har varit superduper!
började med att veterinären hörde av sig, så jag drog snabbt som bara den över lunchen och vaccinerade lillfisan! Så nu är det bara att tuta o köra :-) men hon får nog vila denna vecka och så kör vi igång igen på söndag eller måndag!



(detta var i söndags då vi var ut, jag alex och hanna). mysplumsa i djupsnön, hur kul som helst!

Sedan fick jag ett samtal från SOC idag igen, och det känns verkligen helt underbart! jag o Krille tackade ja till att ta ett uppdrag, på den fjärde förfrågan kändes det hur bra som helst, så jag hoppas och tror att det verkligen är något för oss :) we'll see.

sen åkte vi o handlade, jag o schnygg, handlade varsitt par skor til oss själva, jag ett par marinblå uggs och krille fick ett par supersnygga bruna vinterkängor. vi köpte även hårfärg, jag övertalade krille till att göra silver-slingor i håret (väldigt få, max 3, och breda), kan nog bli rätt fräscht tror jag!

snart ska jag flyga, har varit nervös i typ 4 veckor nu... åh vilken ångest jag har! drömde tom om det inatt! jag är så fruktansvärt flygrädd, fy tusan vad jag önskar det gick att göra på något annat sätt istället.. men billigast o smidigast blir detta, tyvärr.. men jag tror nog jag överlever, jag hoppas det åtminstone, im too young to die.

näe hörreni, nu ska jag fortsätta kika på breaking dawn, part 1 (twilight). sen vill jag påminna er om att det kommit ut en final destination 5 nu! (för er som inte sett dem rekommenderar jag att ni kollar på dem i ordning, alltså först 1a, sen 2a, 3e, 4e och sen den nya.. ;) dom måste kollas så, annars hänger ni nog inte riktigt med!

KRAM PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0