22:51

jag mår inte vara frisk. har tackat nej till jobb, ett bättre betalt jobb. ett jobb med 10 dagar i månaden, utan helger. vad har jag för fel? haha. jag trivs förjävla bra där jag är nu. jag är inte "färdig" på långa vägar ännu.
ni kommer få dras med mig ett tag till, kära arbetskamrater.

håller just nu på att ta grönt kort. det tar ju sin tid, men eftersom jag inte tävlat tidigare är det jäkligt bra. plus att det faktiskt är ett krav på det nu. blir till att skicka in licensansökan också eftersom jag måste ha det om jag ska tävla lokalt o högre. jisses vad mycket utgifter det bidde helt plötsligt ;) hästen är värd det.

hinner inte skriva så mycket mer innan jag slocknar.
big kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0