22:14

stört bra helg jag haft! igår fick jag och yazze oss en liten polle att rida in, eller jag ska lära yazze att rida samtidigt som vi rider in lill Grynet :) vet inte om det är så bra kombo, haha, men det kan nog bli bra :)



helt underbar liten 3-åring!

idag har jag varit ner och ridit min bästaste bäste vän! åh, vad hon är fin och jag tycker om henne sååååhååå!
hon har sån sjuk framåtbjudning på hindren så det är galet. fina fina lillan!



my love!

har troligtvis hittat en ny lägenhet nu också.. :) hoppas!!

för övrigt ska jag på arbetsintervju imorgon. känns spännande!
puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-14 @ 22:58:37
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0