21:52 TORS

långt emellan gångerna.

alla hjärtans dag har hunnit passera. fick tre röda superfina rosor av min älsklingpojke!
blev så jätteglad :) älskar när han uppvaktar mig ;)

för övrigt har jag insett att jag kanske måste byta jobb idag. på riktigt. det suger, för jag trivs så fruktansvärt bra. men det visar sig nästa vecka. i hope ill stay!

har varit nere i stallet och tagit in alla kusar idag, börjar helt ärligt fundera på om jag inte ska börja rida o tävla för vännäs ryttarförening! dom verkar vara så himla aktiva, och det händer saker hela tiden - om inte annat på hemsidan! jag har aldrig varit dit, men jag gillar vännäs rf starkt än sålänge. de har gjort ett gott intryck!
förhoppningsvis så ska jag dit den 24'e på en hoppträning för Erik Berggren. och ta grönt kort där. och träningstävla där.
jag dras liksom dit automatiskt :) så sugen är jag allt!

fredag imorgon. som jag längtat!
stor blöt puss i pannan på er allihop!


haha bjuppar på ett gammkort där jag ser ut so en PIMP för övrigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0