00:42

Helllllllllu där gott folk!

igår vart det partaj som vanligt, startade hos hanna&johannes, drog sen vidare på krogen, det bidde five,
kikade på BYZ som var där o spelade.. må bara säga att han var råful! vet inte om jag tycker han var så mycket till entertainer heller, men.. 1 av 5 toast!

idag har vi iaf haft en sjukt bra myskväll, jag och my love, johannes, hanna, lillebror hampe, yazze också fick vi besök av andré som kom från junsele! kikade melodifestivalen med massa tända ljus, godis, chips och lite vin + grogg för boysen
.

måste bara säga att vi var o kikade på en lägenhet idag också, jag gillade verkligen lägenheten, den var jättefin.. men kändes lite som om det låg på ett asfaltsområde? vet inte om jag pallar det! den hade en balkong, som tur var, och det finns väl lite grönområden kanske 20 meter bort.. men jag är lite velig. måste verkligen diskutera detta med min pojkvän! SÅ SVÅRT! grönområden är ju ganska viktig för mig känner jag! här där vi bor nu har vi ju VÄRLDENS största gräsmatta som är enorm och ligger jättebra till... önskar det fanns en lägenhet i dom här husen!

bäst man kastar sig i säng nu så man orkar upp till stallet imorgon, hästarna måste ju ut såklart.

gonight på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0