Längtar!

Längtar tills jag får hem mina nya schabrak.
Jag är schabraks-fanatiker. och det enda jag kan tänka på är hur otroligt fin lillan kommer bli i dom :) wei! det blir hennes julklapp från mig.. plus lite morötter och äpplen såklart! (vilket jag svär på att hon glädjer sig för mer..)

Det metallic-aktiga hade jag tänkt ha på tävling.
det grå med rosa passpoal hade vi tänkt ha på träning.
Och luvan ska hon få ha på tävling med det metallic-aktiga. SÅ SNYGG BRUD hon kommer bli. (luvan är också en julklapp).

Hade köpt ett nytt innetäcke till henne också, men det var för litet... :( nån som är sugen på ett marinblått innetäcke, med röda remmar på 200g. hööks warmer.. strl 155, för typ 50:-???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0