Sjukling

Är sjuk idag. Fyfasen. Har inte haft feber på över 5 år, och självklart får jag det nu, andra veckan på nya jobbet.. Usch!

Jaja. Imorgon drar vi hemöver mot natursköna iaf. Känns skönt! Har inte vart hem sen semestern.

I förrgår fick lillfisan nya skor och igår var vi på banan och hoppade en liten serie på ca 60cm. Vet inte vad som hänt med mig men tycker att 80 cm blivit sjukt högt!!! Vet ju att lillan fixar det galant, det är mina nerver som spökar.. Före semestern flög vi ju faktiskt över 1m utan problem. Kanske råkade slå i fjant-nerven när jag flög av Carmen och bröt benet? Aja, vet att jag har världens finaste häst som ställer upp i vått och torrt för mig - så jag ska inte klaga. Det ska nog gå bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0