Hat.

Kanske rätt stört att börja snacka om hat en fredagskväll då jag ska ha trevligt med fina vänner. Men. Känner bara att jag måste få spy ut lite innan jag kan ha trevligt.
Jag har tänkt att man aldrig nånsin lär känna sig själv fullständigt, det slår jag vad om. Jag märker bara mer och mer hur jag är och vad jag gillar och inte gillar. En sak jag verkligen inte klarar av är människor som.
1. Tycker synd om sig själv, sätter sig själv som offer och förväntar sig att folk faktiskt ska tycka synd om en. Det är så fruktansvärt jävla ynkligt. Kämpa för fan!
2. Jag tycker så jävla inte om folk som utnyttjar en. På alla sätt och vis. Särskilt sexuellt, även såna små saker som att man vet att nån kanske är svagare/har svårt att säga ifrån och man utnyttjar folk genom att ha de som små jäkla springfolk till en. Nä, alla människor ska ha samma värdighet även om vissa har lite lättare att styra och ställa än andra.
3. Jag hatar att vara NY på ställen. Hatar att inte veta, inte ha kontroll och att jag ska känna mig sämre än alla andra. Jag vill ha kontroll, vill ha ansvar, vill vara bäst och en ledare!

Tack. Nu ska jag ha trevligt med mina fina vänner! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp att jag var på bilden med "hat".. Hoppas dock att jag räknas som "ha kul med vänner" istället? ;) <3

2012-08-18 @ 17:25:36
URL: http://www.ellenimitten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0