Alltså jisses vad taggad ni gör mig!

Fattar ingenting av hur de egentligen ändrat om blogg.se. Därför krävs det lite skärpning av mig för att jag ska lära mig hur sidan funkar., och funderar på att återuppta bloggen igen!
Läste också igenom alla underbara människors kommentarer, och ni är fantastiska! För det är faktiskt tack vare er man egentligen skriver all den här skiten :) Vad är det man egentligen vill läsa om?
Jag antar att nåt bra måste jag ha skrivit iaf eftersom att ni följt mig i vått och torrt!
 
Jag antar att jag bara ville säga .. love you!
 
 
För er som inte riktigt hängt med så är jag numera BARNSKÖTARE efter att ha pluggat i flera månader, och har fått ett långvik på Stöcke förskola, så där blir jag kvar tom. juni år 2013. Lyckliga jag! Skulle egentligen börjat där i måndags, men ramlade av hästen (Lillans bebis på 3 år, som är under inridning) och bröt mitt vänstra smalben. Så nu går jag på kryckor och har mitt supersnygga rosa gips (som är de enda bra med saken) och sjukskriven tom. fredag nästa vecka..
Men igår var jag och hälsade på mina nya kollegor och de var verkligen dundersupersköna! två tjejer som är ca 5 år äldre än mig, som vet hur man bjuder på sig själv. Kändes verklgien hur jävla bra som helst. Har vart så orolig att jag inte ska trivas, men nu är jag inte lika nervös längre. :)
 
Angående hästlivet, så är jag fortfarande fodervärd till Lillan och verkar kunna bli det ett tag till (drömmen är ju självklart att jag en dag ska ÄGA henne, men förstår om Malin inte vill släppa den här underbara hästen) :)
Nu är vi inskriven på SURF (Södra Umeå RyttarFörening) till hösten, i hoppgruppen där, med Rebecka Öhlund som instruktör (hon blev årets instruktör år 2011 tror jag de var). Så det känns enormt kul! Nu ska vi kämpa och träna tills vi kan komma ut på tävlingsbanan snart :)
 
Sen vill jag bara säga hur jävla enormt tacksam jag är över att jag har världens bästa HANNA RAMSTRÖM som min vän. Hon ställer verkligen upp i vått och torrt och hjälper mig med Lillan så sjukt mycket! Nu under tiden jag är sjukskriven så är hon där och rider och tränar. Det gör hon annars också, men det är extra mycket värt nu när jag är helt handikappad! :) puss på dig min underbaring!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0