1 VECKA, 1 DAG SEN.

jag suger på att skriva. denna vecka har dock varit fullt upp, då vi åkte i söndags (för 1 vecka sen) och hämtade hem underbara Lillan :) så nu står hon i Umeå med 2 kompisar, allt funkar jättebra hittills, så min absolut största skräck nu är att hon inte ska trivas. men än så länge har hon öronen framåt näst intill hela tiden och ser pigg ut!

I veckan har jag jobbat på mitt dagis, imorgon är första "riktiga" dagen för mig, och jag kör igång starkt med en öppning, känns spännande men lite nervöst!! men jag har ju öppnat på brandbilen (tidigare dagiset) förut så nog borde jag fixa detta.

Känns helt underbart att jag fått en tills vidare tjänst, och på en förskola!!!! då jag inte ens är utbildad är helt otroligt - jag trodde helt ärligt att det var omöjligt. Men glad är jag för det ändå :)

Igår hade vi en lugn dag, jag åkte ner till stallet med Hannis och red en sväng - från en början gick det INTE bra eftersom lillan har sån sjuk separationsångest från de andra hästarna, men vi vände och red åt ett annat håll och då gick det bättre. Nu är det bara att få igång konditionen på henne, och satsa gärnet!
Tänkte eftersom jag sätter igång henne ska jag låta henne vila varannan dag..

För övrigt vill jag STARKT rekommendera sadeln Jacson Legano, vilket är en sjukt skön sadel o rida i!

nä, nu ska en hostig o snorig patricia börja städa, boka tvättid och åka o storhandla på maxi!
Krille fixar med bilen idag :)

Stor puss på er som fortfarande läser!



Har partat med Hanna & Yazze i fredags! Även Jessica var med.
Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0