SLAGIT SLINT I HUVET

jepp, det har nog slagit slint i huvudet på mig nu.
har fixat stallet, har ordnat alla ärenden osv. nu sitter jag, alldeles rastlös och har inget att göra 2 timmar framöver -
då det är greys.
sen, helt hux flux, bara sådär, började det krypa i hela kroppen på mig och det slog mig hur jäkla skönt det är o va jäkligt nöjd man är då man kommer tillbaka efter en riktigt hård springtur. då hela kroppen pumpar, och benen skakar av mjölksyra och kroppen är tom på adrenalin. sen tar man en sjukt lång o skön dusch medan kroppen bara skakar, det finns nog inte något annat sätt än att bli riktigt riktigt avslappnad tills man ska sova då.
så nu är jag döpepp, ska passa på att dra på mig kutar-kläderna och ta tillfället i akt..
here i come!



vilka "dolly-eyes" jag hade på denna bilden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0