Nej, nu jävlar.

Tänker på min blogg varenda eviga dag. Jag saknar den.
Men ändå blir det inte så mycket av. det hatar jag.
behöver ta mig i kragen och ordna upp detta nu, JAG VILL HA EN BLOGG.
Om allt. Om mig, mitt liv, min häst, mina vänner, min pojkvän, min framtid, min dåtid och whatever.
Kunna snacka skit, en massa strunt som ingen vill sitta o lyssna på egentligen. Då får den som vill läsa istället.

Jag TÄNKER styra upp detta nu, det enda som är så förbaskat tråkigt är att jag inte kommer kunna ha några nya bilder, pga att min cp-dator med bluetooth ej fungerar, och Krilles är bara stor o klumpig och självklart går det inte att koppla in kameran i den, vet inte vad det är för fel.

Men jag ska lösa det. Får göra mitt bästa.
JAG HAR SAKNAT MINA LÄSARE! hope you've missed me too.
och gärna kommentarer, det vet ni att jag älskar!

Massa puss.

Och welcome back till mig själv ;)

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0