HAHA, paniken.


Igår var jag in på statoil. mötte en kvinna genom dörren som hade handlat något.
Sen stannade jag direkt när jag kom in för att kolla vad det stog på expressen o aftonbladet. jag var då själv inne i butiken. helt plötsligt hör jag hur någon mansröst börjar sjunga, jag tänkte helt klart att det var radion... men sen började jag fundera lite och tittade över tidningshyllan och ser att det är KILLEN i kassan som står o sjunger, högt och faktiskt var han helt ok-bra.. Jag vågar helt klart inte visa mig, för jag inser ju ganska snabbt att han inte förstår att jag är där inne!!! Så jag sitter bakom tidningshyllan tills det kommer in en gubbe, direkt dörrarna plingar till så blir han knäpptyst, hahaha. jag dog lite där. skyndade mig att visa mig då, låtsades som om jag också nyss kom in. och detta var då statoil på teg, haha. kul.

btw så kommer jag inte att skriva nåt nu under helgen för att jag åker hem till mitt underbara hus. sjävlklart till min pappa, min älskade vovve och mommie också :) så mera får ni läsa av mig på måndag!

puss o kram från badet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0