Första inlägget.

Tjena bloggen!

hänger i stallet mest varenda eviga dag nu, förutom då jag jobbar. Till o med Krille tjatar o klagar på mig, och tro mig, DÅ är det nåt fel! ;) 
  Ikväll har vi ridit dressyr (dock ett lättare pass eftersom Lillan är ff under igångsättning) inför instruktör, vi red på volten, eftersom det var första gången ville hon se hur vi gick. höll på att flyga av där ett tag, hon bockade hejvilt och jag flög mot höger och vänster, måste sett sjukt kul ut. haha. Men jag höll mig kvar.
SJUK träningsvärk kommer jag ha imorgon iaf, ett som är säkert!

Fick väldigt mycket beröm, hon var så jävla fint när hon TILL SLUT började gå i form! min älskade lilla pålle :)
Hon trodde helt klart att med lite träning så kunde vi köra någon lätt b-klass till våren. Men dressyr är nog inte min grej, hoppning är SÅ mycket mer spännande!
Dock är dressyr en jävligt bra grund inför hoppningen, bygger mycket muskler - vilket behövs.

Till våren kan det nog hända att det blir någon klubbtävling :) längtar!

För övrigt har vi fått korten, gruppfotona från dagiset, och jag blir så stolt över alla små 1-åringar vi har (vilket är den avdelningen jag är på), dom är så otroligt fina, söta och snälla barn :-) P-roud!

nu ska jag fixa lite mys (en supergod fruktsallad med b.la passionsfrukt, mandariner, kiwi, äpplen, mango mm..) till min älskade pojkvän och mig, för att sedan slå på världens bästa serie: GREYS ANATOMY! <3

hoppas ni får en fin trevlig kväll.
i helgen åker jag hem till ramsele, ska bli skönt att få träffa min underbara vovsing och såklart pappa + mommie :)

puss på världen, för idag är jag superduper stark.


Min älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0