UNDERBARA DAG

Oh, så spänd jag är idag! :) det är helt sjukt vad kul detta är, eller kommer bli.

Imorse vaknade jag av att min väckarklocka ringde 05.45 så jag smög upp och fixade lite yoghurt m. färska jordgubbar (+musli) och en smörgås med kokt ägg och ett vinglas med mjölk i och en jordgubbe på sidan av glaset (sådär lite drink-aktigt!) till min älskling som fyller år idag. Plus att jag tänkte ett ljus och satte på brickan, han blev såååå glad :)

Har ju inte haft nå pengar så jag har bara kunna köpa en parfym åt honom, stackarn! Men nästa fredag ska jag ge honom :) då kommer ju lönen.

men till ikväll har jag varit o handlat lite kött som ska grillas och pommes med bea-sås och ltie sallad som vi ska äta ikväll :) lite mys-middag på födelseda'n!
Plus att jag har en jordgubbstårta jag ska baka till honom innan han slutar :) i helgen har jag bestämt mig för att jag ska satsa på en smörgåstårta och bjuda lite gäster.

ÅH, läängtar så tills klockan blir 12, då besiktningen ska ske, efter det får vi börja fixa och göra i ordning allting :) känns undderbart! Sista natten och måltiden är nu gjord i denna lägenheten, byebye!

Nej, nu ska jag packa i det sista innan det är dags att åka iväg :)
PUSS o ha en bra dag.

LOVE.



Grattis till min gullplutt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0