THINK I HAVE FOUND "THE ONE"



Tror jag har hittat henne. Är ju medryttare på Milo nu, och ska nog fortsätta vara det 1 ggr/veckan (det ligger långt från stan, tyvärr). Men har spanat runt lite bara för skojs skull och nu verkar det som om jag kanske fått napp :) Ett litet halvblod, som ligger ca 5 min från mig.

Får bara se nu vad hon hade tänkt sig för pris/mån. Det är ju det som suger, att man oftast måste BETALA för att kunna hjälpa folk rida sina hästar, helt galet egentligen, men sant (som mycket annat som är galet).
På Milo betalar jag 100;-/mån, och det är ett sjukt lämpligt pris. Plus att för pengarna vi samlar in ska vi hitta på nåt kul sen, alla medryttare (4 st.), har varit lite snack om att gå ut & käka eller så. Så det är jättekul!
Bara & vänta och se vad hon tänkt sig för halvblodet här nu..

 

Såhär ser hon ut iaf :) *i'll cross my fingers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0