SNEAKPEAK

Jag hatarrrrrrrr att vi inte har någon soffa förrän på onsdag, detta är SÅ värdelöst. Jag skulle ha sagt att jag ville lämna tillbaka soffan då, för jag behöver FAKTISKT en i helgen. Men så feg som man är, så backar man hellre ur..

Nu sitter vi på ett par kuddar, och garanterat förstör hela soffan istället, jäkla jysk!!!

I helgen har jag en soft jobb-helg, jobbar idag 09-10 och 18-20 och imorgon (om jag minns rätt) så jobbar jag bara 09-11!! :)

Vi har iaf fått så mkt ordning på lägenheten som dt går i dagens läge, tänk er att vi målar soffbordet, har ingen soffa eller mattor eller tavlor eller sånt.
Så vår lägenhet består av...
tvrum - vitrinskåp, tv, tv-bänk, lite grejer i fönstret och gardiner.

Faktiskt har vi ordning i kök och sovrum, där har vi allt. fast i köket behöver vi nytt bord + stolar, går ju inte att ha ett minimalt där med 2 stolar inte .. !

Ikväll KAN det hända att det blir utgång, det är hlt undrbart väder och dt är ju Kulturnatta i hlgen :) (typ en liten festival som är då o då i Umeå). Well seeee.

här får ni lite mera bilder från vårt nya hem :)

Våran gigantiska, mysiga "bakgård".
(Kan ni se er hur sjukligt många grill-kvällar det kommer bli här eller?!)






Vårt vitrinskåp :)

ni får nöja er så, sålänge!

Jag längtar iaf hem! Hem till Ramneå <3 känns som om det var en evighet sen jag va hem!
Skulle absolut itne tacka nej till att åka till mysiga Lillsele heller, vilket underbart ställe!

Puss på er. Trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0