RING RING

Förkyld förkyld förkyld..

är så extremt less på att vara sjuk nu. Är typ 3 gången jag är sjuk nu på bara nån månad, jag som ALDRIG brukar vara sjukt. Det märks verkligen att det är dagis jag jobbar på, för enligt nån statistik är de som jobbar på dagis/förskolor mest sjuk/förkylda. make me frisk!

Tänkte bjuppa på en bild iaf. Nämligen...
MINA FAVORITSMYCKEN.
(och för er som inte vet så är mega-gigantiska ringar + örhängen min grej)



En lovely ring jag hittade på Kapp-Ahl för ett tag sedan. snor-billig! ca 60 kr.



En galet snygg Dödskalle-ring som jag hittade på Åhléns (om jag minns rätt) för ett tag sedan.
ca 80 kr.


Jag är RÅ-trött. Vet inte vad som hänt med mig idag, alltså. jag vill bara sova, inte äta inte dricka inte pussas inte packa inte nånting, som jag annars gillar att göra, vill bara bara bara sova.
därför känns det helt jävla underbart att jag jobbar 05.45-01.00 imorgon.. KILL ME. ångest.
Sen jobbar jag resterande helgen (dvs. lör-sön) kl 09-01 ..

detta är nog inte min grej att jobba såna tider, riktigt. we'll see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0