ONE NIGHT LEFT, MAYBE

Imorse åkte jag nästan direkt och hämtade när jag vaknade, vi åkte ut till stallet och red i skogen 1 timma.
Det var dö-härligt, och Milo var helt galet pigg! SÅ kul. Önskar bara han hade varit lite mer busig men det är väl så det är när man är snart 20 år!

En bra hemsida med olika ridövningar och dylikt är www.ridguiden.se , kika!

 

Sjukt sugen man blir alltså .... Denna häst är AMAZING !

Efter det åkte jag på möte, och var tillbaka kring 15 i lägenheten.

Jag är SÅ leds på att packa nu så jag vill bara spy. Och har ff inte fått något svar om det är imorn eller på tisdag vi får nycklarna, jag är nära på att brista. Nu tänker jag iaf inte packa nåt mer förrän vi har nycklarna i handen och vi har en släpvagn utanför dörren att börja lasta lådor på.

Jaag hoppas Krille kommer snart, för jag är så godis-sugen så jag dör snart, och han har mitt godis i sin bil, jag hoppas verkligen han kommer ihåg att ta in de, jag kommer ge han en smäll om han ätit upp allt, haha, nej, men då får han köpa nytt :)

Ikväll åker iaf Sara eller Chrille ut, tror jag.

PUSS PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0