OH HAPPY DAY

Så konstigt, igår regnade det o mitt humör sög, idag lyser solen och jag är på topp!
Men tror det beror på att jag har världens bästa pojkvän ! Han gör mig såå glad :)
Längtar verkligen till han kommer hem hit imorn, åh så mycket pussar jag ska ge, och ta för den delen, he he.
Det viktigaste i ett förhållande för mig är,

- tillit
- att man har roligt tillsammans 
- passion


Om man inte har det i ett förhållande, skulle det iaf inte funka för mig.


ETT TIPS till er om behöver få ut lite aggressioner, do like me ;)
Jag hänger ju med lite i Big Brother, det tror jag det är rätt många som gör?
För att jag ska bli av med lite probs så går jag in på facebook-gruppen "Big Brother Sverige",
och bråkar av mig lite med dom som inte har samma åsikter som mig, det är SÅ kul! haha :)
men vi alla tycker ju olika, och det kanske inte är alla som gillar att ta ut sina aggressioner på detta sättet.
Men man gör som man vill ;) hihi.
Men good luck till er som gör det! cya there!

BIG LOVE
   Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0