MONDAY MORNING


Det bidde utgång i helgen, det var faktiskt sjukt skoj, riktigt trevligt folk :) Krille tog hit sina jobbar-kompisar i fredags, vi gick på corona, där var maskinen, dom var gryyyyyyym............... haha

I lördags kom dom hit igen, då tog vi även med oss lillebror ohc hilda, det blev jättekul, Emelie kom också. Åh, vi fick världens sötaste inflyttningspresent av hon och Jonathan, en vinflaska och en vin-bringare. (lr vad det heter). så sött!Tro vad vi ska hitta på för nåt till dom? dom flyttar ju denna veckan .. hm.

Var fullt överallt på stan, lite typiskt, så vi gick ned till morbror björn med familj och satte oss i deras båt ett tag innan vi gick på max och avslutade kvällen.

Har vart på besiktning av vår förra lägenhet idag, det gick jättebra :) skönt att få det bortgjort!!!

Idag är jag deprimerad för att jag har nyss betalat räkningar, åååh, har typ 2000 kvar att leva på, jag förstår inte! jag har inte handlat nåt förutom mat sen i fredag och ändå är lönen borta? det är helt sjukt.
Men skönt att jag har betalat av bilen helt nu och alla p-böter jag fått. nästa månad ska det inte bli några mer utgifter än vad det borde vara.


på onsdag åker vi hem till världens mysigaste hem. för ÅH vad jag läängtar hem!

näe, nu ska jag på inskolning på mitt sommarjobb, 13-20 !

Ha en bra dag :) skönt med kortvecka! BIG KISS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0