INTE MÅNGA DAGAR KVAR NU


Nej, nu är det inte många dagar kvar innan flytten :) 4 nätter kvar i det här "råttboet" innan vi håller nycklarna i handen och får börja lasta in grejerna :) åh så jag längtar!

Igår fick vi iaf en superfräsch jättestor säng av Maria (Krilles mamma) & Janne i inflyttningspresent :)
Den ser HIMMELSK ut, har inte prövat att ligga i den än, men det kommer :) det är en 1,80x200. Så hädanefter kommer jag & Kristoffer sova som gudar! Ja, jag har nog världens go'aste & sötaste svärmor :) kunde absolut inte få nåt bättre iaf! Så världens största Kram till er.

Haha, men ni ska se hur det ser ut i denna lägenhet nu, vi har ju packat nääästan allting nu, och av de här 23m2 vi lever i kanske alla lådor och sådant tar iaf 10m2, så tänk er att leva på 13 m2, ni  ;)

Nu sitter jag & äter frukost, som jag ALLTID brukar göra (inte?).

Nu ska jag iväg till världens bästa ställe, brandbilen :) idag blir en bra dag, det känner jag på mig.

STOR puss.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så skönt för er att äntligen få en riktig lägenhet!! Å en riktigt ordentlig säng dessutom!!

2011-05-13 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0