HELT SLUT PÅ BATTERI I KROPPEN

Helt slut efter helgen, har haft så extremt ont i huvudet och har bara varit sjukt trött, helt slut på energi. Tycker det varit lite skämmigt då jag inte gjort ifrån mig så jättebra på jobbet, men om man har jobbat hela helgen till sena kvällar så får man väl vara lite trött, eller...?

Har iaf sagt upp mig från personlig assistent-jobbet nu idag. Pga ett par orsaker.
- För det första har jag fått tacka nej till många jobb-erbjudanden pga att schema & dylikt inte passat ihop med mina tider (eller DOM har tackat nej till mig, att de inte varit intresserad av mig längre pga det),
och jag kan ju faktiskt inte leva på att bara arbeta 22%..
- Sen trivdes jag inte helt 100.
- 22% och jättejobbiga tider (om man jobbar dagar annars, som jag på dagis) och de pengarna jag får ut har som inte varit riktigt värt det..

Dock önskar jag min brukare den bästa och underbaraste personliga assistenten,
för det tycker jag hon/han är värd!
<3

Har fått 3 samtal av chefer från sommarjobb som tackat nej till mig (pga. 22%-jobbet) men fick ett samtal idag där jag lyckats flirta in mig, så imorn ska jag på en intervju på ett annat personlig assistent-jobb, dock nätter.
Så det känns bra, vi får hoppas! Men måste nog ringa o boka om tiden då det blev hel-konstigt då jag fick jobb imorgon, kanske det blir framskjutet till på onsdag istället.. we'll see about that.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN tillbaka till brandbilen, jag gråter nästan av lycka! Det har nog varit det underbaraste jag gjort i jobb-väg. Jag skulle kunna jobba där gratis, så sjukt jäkla bra trivs jag där.
Har även fått jobb där på torsdag, åh så jag längtar, mina små bebisar !



PUSS
    Patricia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0