HELG, FINALLY

Vi kanske inte får flytta förrän på tisdag, jag dör alltså, det känns som en evighet tills dess, jag vill såååå gärna flytta på måndag, det vore SÅ skönt!
Känner verkligen att jag & Krille börjar gå varann lite på nerverna nu, är verkligen kaos här nu! helt sjukt hur det ser ut, fullllllt med kartonger överallt, en 1,60's säng som står tvärs över hela rummet och kläder som ligger överallt. Vi hittar aldrig det vi söker och det går verkligen ut över varann. Usch, vilken ångest jag får över det. Därför vill jag verkligen flytta, kommer bli så mycket lättare, och få lite ordning på allt och varandra.
Men igår hade vi världens mysigaste fredag, känns som om det var längesedan vi "rådde" om varandra så :) vi åt god mat, med tända ljus, sen pratade vi en massa & tittade på tv hela kvällen!
 Jag älskar dig så mycket, Kristoffer Byström <3

Jag ska tydligen vara med på besiktningen av lägenheten nästa vecka (antingen måndag lr tisdag) och jag hoppas inte dom hittar en massa saker som ska åtgärdas så det kommer ta ÄNNU längre tid för oss att få flytta in, då blir jag hel-galen. Jag orkar verkligen inte bo här längre, det GÅR inte!
Jag ska ta o packa lite idag, ska försöka få ner ALLT förutom de som behövs (bestick, glas tallrikar, mat o lampor + säng.) men kläder ska jag packa, gardin + gardinstång, små-krafs som ligger i hyllan, papper, matta.... Tro om jag vågar packa Krilles tv-spel? :P nej, jag väntar nog med det, han blir nog panikslagen annars om han inte får spela förrän på mån-tis! haha.

KOM IHÅG (till mig själv).
Måste ringa till morbror och fråga om lån av släpvagn.

Ska på systemet en sväng idag, sen ska jag försöka byta stereo i bilen (good luck!) .
Ha en jättebra lördag, det tänkte jag ha i världens bästa väder (jätte-sol utan moln).

PUSSS!



Jag & min förra häst som är grymt saknad. Ormen <3




Jag & Lillan <3

Idag är verkligen en häst-dag, varför ska jag vara i stalllet imorgon för och inte idag? hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0