FREDAG DEN 13'E

Chansade på att få en kort dag idag, men de ringde aldrig, så jag får nog nöja mig med mina långa dagar hädanefter!
Så idag står det inte mycket på schemat, tänkte ta mig en låååång dusch, fixa mig lite och sen bär det iväg på stan för en fika med Nathalie som jag inte träffat sen gymnasiet, 07-08 kanske, så det var ett bra tag sen :) men det känns jätte-kul!

Sen ska jag ställa iordning en mys-middag för mig & Krille med god mat och tända ljus, och verkligen göra helg :)
Imornkväll ska vi till Lars & Elin och spela buzz och käka godis o bara må.

Längtar så galet mycket till på måndag, jag vill ha vår lägenhet nu!
På tisdag fyller ju Krillis år, åh, har sån ångest, jag har inga pengar så jag kan inte ens köpa tårta!
 Måste ringa min papi och be om att få låna, jag hatar att låna pengar, usch för det. Men på nåt sätt måste han ju få sig en tårta iaf!

På söndag ska jag & Hanna åka ut och rida, så jag vill gärna ha lite sol då, tack !

Ha en toppen-helg :)

PUSS&KRAM
   Patricia

SAKNAR MITT LÅNGA HÅR IDAG!



Vad tycks om mig i glasögon då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0