FICK ETT GLÄDJANDE SAMTAL IDAG



Var på brandbilen idag, kändes som om jag aldrig hade varit borta en endaste dag! Barnen blev faktiskt glada då jag kom in :) Blev så lycklig! Har haft en bra dag.
Åkte på arbetsintervju ändå, fick en annan tid bara, det gick bra, men tror att det inte var något för mig, skulle endast få 7 nätter på hela sommaren ändå, så att.. inte så mycket att leva på!

Idag fick VI (jag & babe) ett glädjande samtal, vi skulle ju egentligen få flytta nästa vecka (på fredag) men nu verkar det som om vi redan ska få flytta till vår söta lilla lägenhet redan på måndag! det känns toppen-bra, sen fick vi åka o kika om vi ville köpa lite möbler & dylikt av henne som bodde där. Vi ville dock bara ha hatthyllor + skohylla och en liten hylla + en jättefin "shabby chic" byrå som hon annars hade tänkt SLÄNGA!
Resten gatt vi tacka nej till, det hade inte alls gått ihop med våra möbler som vi köpt ;)
LÄNGTAR SOM STRYK!

BIG KISS
   Patricia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0