WALK AWAY WITH ME



Äntligen är det fredag. Bara för att jag har velat haft fredag hela veckan har den här veckan gått i slowmotion. Det har varit sjukt drygt.
Ikväll ska vi åka hem till Ramsele, finally! Har stannat i Umeå i 2 veckor, dvs 2 helger, och det finns inte så mkt och göra här. Visst, vi kan åka ut till mormor eller björn & anette, men man vill ju inte terra dom med att dyka upp hela tiden! Och sitta i en lägenhet hela dagen då det är underbart väder ute är inget som lockar.

Vi åker hem ikväll och imorn åker jag, Krille & pappa till Östersund för att hälsa på faster och hennes man :)
ska bli såå skönt, det ser jag faktiskt fram emot. Och, vi ska ta med oss Cassie dit, så hon får träffa cockerspanier- vovvarna Kex & Dylan.

Ha en bra helg, så får vi se om jag hinner skriva nåt mera.

Puss & kram



Det bästa jag gjort!
(låter som ett barn, men, haha, köpt henne menar jag och detta är sjukt med kärlek)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0