VILKEN BESVIKELSE


Har väntat och väntat hela dagen, när klockan slog 12.00 började det faktiskt knyta sig i magen, fasen så nervös jag blev. Klockan blev halv 1, klockan blev halv 2, klockan blev halv 3, och klockan blev halv 4 OCH!!!! jag slutade. Så jag åkte hem. klockan blev halv 5 och nu är klockan snart halv 6, så inget samtal fick jag idag.
Hatar när jag blivit lovad ett samtal och sen hör de inte av sig överhuvudtaget.
Men det är nog ett tecken på att jag inte fick jobbet.

Han sa dock att han skulle höra av sig hur som helst, även om jag inte fick det.. Så det är nog bara att hålla huvudet högt och fortsätta leta efter ett nytt jobb ..!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0