VÅREN ÄR HÄR


helt underbart väder har det varit i helgen, kan inte bli bättre! :)
jag o Krille har varit ute i Sand hela helgen, så skönt att haft lite yta att röra sig på! hehe.
Igår var vi först o fikade hos Lars & Elin, semla & kaffe, sen åkte vi ut till mormor och blev bjuden på sjukt god mat där, mmmmmm, sen åkte vi tillbaka till Sand, och var där ett tag och sen åkte vi tillbaka till Lars & Elin och spelade buzz och smådrack lite, väldigt trevlig kväll må jag säga!  :) det får göras om!

idag åkte vi in till stan, Krille skulle fixa med bilen och jag åkte tillbaka till lägenheten.
Idag toksaknar jag Cassie en massa!!!!

BTW, har ju fått ett samtal, och ajg ska på arbetsintervju nästa vecka, wjohoooo!
det känns riktigt spännande och jag hoppas, gud vad jag hoppas! :)
det är på en förskola jag ska börja jobba på då, som förskolelärare/barnskötare!
wish me luck!

nu ska jag bara ta't lugnt, ska dra mig ut o gå en sväng i det fina vädret!

big kiss



Kommentarer
Postat av: Mostern

Så jävla gött med arbetsintervju!! Håller alla tummar och tår :D!! Saknar dig massor !!

2011-03-06 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0